شيطان پرستي و شيطان گرايي در بازی (Constantine)
اتحاد سلحشوران
اتحاد رمز پيروزي
شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, :: 11:29 :: نويسنده : مهران

شيطان پرستي و شيطان گرايي در بازی (Constantine)

مقدمه:

وجود خير و شر در جهان آفرينش، در ذهن برخي انسانها چنين تصوري را ساخته است كه جهان دو قطبي بوده و قدرت جهان ميان دو قدرت خير و شر تقسيم شده است. وجودات خيرات را از جانب خداوند و شرور را از جانب شيطان ( يا خداي بدي ) قلمداد مي نمايند و لذا هم به پرستش خدا و هم به پرستش شيطان يا همان نيروي شر مي پردازند تا از او و بلاهاي طبيعي و ... در امان بمانند. در حاليكه دين اسلام خط بطلان بر چنين ديدگاههايي كشيده است و تمام قدرت عالم را از خداوند دانسته و پرستش را فقط شايسته ي او مي داند.

[تصویر: Constantine.jpg]
 

[/font][font=tahoma]
جهان غرب پس از گذراندن دوران مدرن و پست مدرن، اكنون در حال سپري كردن عصر ترنس مدرن يا همان عصر شيطان پرستي است. منتظر لوسيفر يا همان شيطان موعود خود مي باشند تا حكومت جهان را بدست بگيرد و لذا براي رسيدن به اين مطلب زمينه ي آنرا از طريق مخالف با اديان آسماني و انجام هر عمل شنيع و غير شرعي فراهم مي نمايند. ترويج جادو، خشونت، روابط آزاد جنسي، بي اخلاقي و... از جمله دستورالعملهاي آنها مي باشد.

مهمترين بازي در اين زمينه را بايد بازي Constantine ( كنستانتين ) بدانيم.

بازي Constantine ( كنستانتين ):
در اين بازي بيان مي كند كه جهان داراي دو قدرت بزرگ خير و شر مي باشد كه با يكديگر توافق كرده اند و جهان را ميان خود تقسيم كرده اند و اين موجودات نبايد به قلمروي ديگري بروند. انسانها، فرشتگان و بهشت از آن خداوند و جنيان، شياطين و جهنم براي لوسيفر.

[تصویر: 925798_20050118_790screen002.jpg]

شخصيت اصلي بازي يعني جان كنستانتين، يك جادوگر و جن گير بزرگ ومعروف است و مأمور دفاع از مرز ميان اين دو گروه مي باشد و هر شيطاني كه بخواهد به دنياي انسانها برود را به جهنم باز مي گرداند. او از شدت سيگار كشيدن دچار سرطان ريه شده است.

هنگاميكه به جن گيري در مكزيك مشغول بود، متوجه مي شود كه برخي از شياطين مي خواهند به اين جهان نفوذ كنند و با تحقيق متوجه مي شود كهMammon( مَامِن ) فرزند لوسيفر مي خواهد با همكاري گابريل ( جبرئيل ) و با استفاده از رحم زني به نام آنجلا كه پليس است، به اين جهان نفوذ كند و حكومتي كه پدرش در آينده مي خواهد تشكيل دهد، خود بدست بياورد.

كنستانتين با استفاده از قدرت جادوگري خود و با خواندن اوراد و كلمات عبري و با توسل به خشونت، در آخر مي‌تواند مامِن را به جهنم فرستاده و گابريل را بسوزاند و جهان را نجات دهد. البته تفاوت فاحشي كه اين بازي به نسبت فيلمش دارد، عدم حضور لوسيفر در پايان كار است كه در فيلم آن، نظم نوين جهاني را لوسيفر با قدرت خودش رقم مي‌زند و منجي بشر مي‌شود.

نكات مهم اين بازي در فضاي جنگ نرم:

[تصویر: 925798_20050118_790screen001.jpg]

[تصویر: 925798_20050118_790screen005.jpg]

1-تقسيم جهان به دو قطب خير و شر و رواج دوآليسم

2-مفيد بودن و ضروري بودن جادو و اوراد جادويي براي مبارزه با دشمنان

3-تصوير يك منجي كه سيگار مي‌كشد، جن گير و جادوگر است و ...

4-حسادت ملائكه به انسانها، خطاپذيريشان و همكاري ملائكه مخصوصاً جبرئيل (علیه السلام) با پسر شيطان براي از ميان بردن انسانها

5-قدرتمند نشان دادن شياطين و ضعيف و ظالم نمايان نمودن فرشتگان در راستاي فرشته ستيزي

سئوالات:


-چرا در اين ساليان اخير غرب سعي در فرشته ستيزي و ايجاد حس بي اعتمادي و تنفر نسبت به ملائكه به خصوص جبرئيل (علیه السلام) دارد ؟

-آيا جهان واقعاً داراي دو قطب خير و شر است و تمامي شرور بدست شياطين بوده و خداوند توان مقابله با آنها را ندارد ؟!!

-چرا منجي بشر را يك انسان جادوگر معرفي مي‌نمايند ؟ مگر نه اين استكه اديان الهي جادوگران را كافر مي‌شمارند؛ پس چگونه يك كافر ناجي مومنين خواهد شد ؟!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها
  • فراماسونري
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اتحاد سلحشوران و آدرس selahshoran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 20668
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



ندای ولایت